En bra start på dagen

En typisk frukostmåltid; smoothie, grönt te, smörgås & müsli
 
Godmorgon, idag är det ingen vanlig dag, för idag tar min lillebror studenten. Helt sjukt vad fort tiden går ,, Så idag blir det studentfirande inne i stan och sedan släktfirande hemma hos mina föräldrar. Ska bli intressant och se om min bror är full eller inte, han är faktiskt lite emot alkohol och har knappt druckit. Säger inte att det är varken rätt eller fel. Men studenten är en sådan dag man får vara dum och unga och skämma ut sig(inom vissa gränser), så jag hoppas han njuter och slappnar av. Efter all studentfirande kommer några vänner över till mig och min sambo för att kolla på kvällens VM-matcher. Ha en trevlig fredag allihop!
Allmänt | |
#1 - - Sara:

Så gott :)

#2 - - MADDISENJ.SE:

Gott det där såg ut!

Upp